Zahidefem öncelikle geçmiş olsun. benim bebeğim de 2 aylıkken öksürüyordu. Ben faranjit olmuştum benden bulaşmıştı. Evde makina ile hava verdim günde 4-5 kere. Burnunu da sürekli temizledim bı kaç gune geçti. Evet prospan çok iyi bir öksürük şurubu ama daha küçük olduğundan Dr önermedi.