Merhaba sevgili anneler 21 aylık oğlumu kademeli olarak azaltıp memeden kesmeye çalıştım bi süre böyle ilerledim baya da azaltmıştım emmeyi ama bir türlü tamamen bitiremiyordum 2 gün öncede artık dayanamayıp bitirme kararı aldım habire gelip emme emme dediği için tiksinmesinide istemediğimden birşey sürmek istemedim. 2 gündür hiç emzirmiyorum baya unuttu gibi ama iştahı azaldı ve aşırı gerginleşti bunu bir tepki olarak mı yapıyor iştahsızlık sorunu yaşar diye korkuyorum açıkçası bu durumda neler yaşadınız daha sonra iştahı yerine gelir mi acaba ?