Noname21 sizin dediğiniz de dgru tabi ama hani nekdr az kullansa da ikinci el oldu mu oldu o mantık vardir ya .Ben mesala mutfak masami saticakyim tayinci olduğum için arkdsm da indirim yap flan dedi daha 1 senelik di masa başka arkds da Şeyma zaten aldı ama hicm mutfakda yemiyordu hep içeriye taşıyor dedi .Diğer arkdsm olsun sonuçta kullanılmış mi kullanilmis ikinci el oluyor dedi 😃 hani insanların ikinci el almak istemesi zaten ürün pahalı geldiği icin alamadığı için dir o yüzden daha uygun ister .Bu hanfendi için demiyorum ben ama uygulamalara bakıyorum sıfır ürün gbi fiyat istiyorlar yani insan biraz daha katıp yenisni alır o fiyata