Selam kızlar bebeğim 1 haftalık olacak. İlk günden beri rutin yapmaya çalışıyorum. Uyandır-alt aç-besle-gaz çıkar- uyut şeklinde
Arada tabi ki keyfi emzirmeler için ani kakalar için durum değişiyo ama elimden geleni yapıyorum
Gaz çıkarma ve yatırma kısmına kadar başarılı gidiyorum ama gazı bi türlü çıkaramıyorum gaz var eminim bacaklarını kasıyo ıkınıyo kızarıyo vs. Ama çıkmıyo bi türlü haliylede uykuya geçmiyo gecede 3-4 defa beşiğine yatır kaldır yapıyorum uyusun diye
Şimdi sorum şu yenidoğanda bu kadar gaz olur mu?
Gaz çıkarma taktikleriniz neler?
Bebeği yanınızdaki beşikte uyutmak için neler yapıyosunuz?