kuzeyanne_ Merhaba arkadaslar bebegim 3.50 aylik basindan beri hıpp mama+anne sutu ile besleniyor.Ama mama sonradan kabızlık yapmaya basladi.3,4gunde bir kakasini yapiyor.Cok agliyor.Mama degisikligi yapsam rahatlar mi hangi mamayi kullansam acaba??
mtpolat kuzeyanne_ merhaba bebeğim ilk doğduğunda 1 ay hipp combiotic kullandık. Ama çok az kullanıyordum günde 2-3 defa. Buna rağmen aşırı huzursuz etti bebeğimi. Ben uykuya geçişi rahat olsun tok olsun diye verirken tam tersine kıvranıyordu gazdan :( doktora söyledim sma optipro önerdi. Sanki daha rahatladık gibi. Ama dediğim gibi bazen veriyorum bazen vermiyorum süt durumuma göre mamayı veriyorum. Siz nasıl yapıyorsunuz mama olayını? Kaç defa
2103mnl kuzeyanne_ hip mamayı içtiği gibi hemen kabız oldu bitmesini falan beklemeden Aptamil aldım ilk aylar gaz yapıyor du 2 aylık başladım şuan 10 aylık Aptamile devam kilo alımı sindirimi gayet iyi şuan
Kaderyilmazzz kuzeyanne_ benim bebeğim doğduğundan beri hipp mamayla besleniyor hiç gaz sorunu kabızlık sorunu olmamıştı hatta anne sütü alır gibi sarı ve kıvamlı şekilde yapıyordu. 2 hafta önce hippin yanlışlıkla diğer çeşidini almışız . Hipp organik yazan, başından beri kullandığımız hipp combiotic ti . Gaza ve kabızlığa iyi gelen bu. Diğer çeşidini aldığımızda bizde de kabızlık olmuştu ona bakıp dikkat edin bence
kuzeyanne_ Merhabalar bebelac mı kullandiniz bebelac.gold mu?Bebelac kullanmaya baslayinca bebeginizin kilo aliminda yavaslama oldu mu?
Sarelifhanm kuzeyanne_ bende bebeşac gols kullanıyorum. Ama gunde en faLa ıkınkez verdım kabızlık olmadı gebelde deneyebler kavızlık yaptıgını soledı bebelacı . Benm bebelacla soyle bır skntım var makesef mamaları bayat cıkıyor o yuzden benmde son kullanısım bebekacı degıstırıcdm bende hıppe gecmeyı dusunuyordum
kuzeyanne_ mtpolat canim bende hipp com. Kullaniyorum,Önceden 2 kez emzirip 3 kez mama veriyorudm.Asiri sutum yoktu zaten.Malesef zorunlu bir ameliyat gecitmek zorunda kaldim.Stres vs sutum suan cok azaldi.3 kez ancak emzirebiliyorum.Geri kalan hep mama.🙈Sutum cok azaldigi icin bebegim gogsumu almiyor.Aralarda mama veriyorum o ara sut birikiyor o sekilde emiyor
mtpolat kuzeyanne_ çok geçmiş olsun. Hiç üzülmeyin, stres yapmayın. Önemli olan sağlık. Siz iyi olacaksınız ki bebeğiniz iyi olsun. Meme mama farketmez ❤️