busrasilra14 merhaba 22 aylik biraktirdim 18 inci aydan itibaren azaltmaya basladim.Sadece öğlen ve gece uykusuna gecislerde emene kadar azalttim.Eve bir salincak aldim (trendyol svava salincak bakabilirsiniz).Onda uyutmaya basladim ilk günler istedi ağladı tabi ama babasi aldi gezdirdi.4-5 gun icinde unuttu bayagi.Azaltarak biraktirmanin faydasini gördüm diyebilirim.Tabi ki yine de psikolojik olarak zor bir surec emzirmeyi bırakmak benim icin kizimdan daha zor oldu :)