Kızlaar ücretli iznim ekim sonu bitiyor kasımda 1 ay yıllık izin kullanıp ücretsiz izne cıkıcam ama banka promosyonları ne zaman yatıcak kasımda mı aralıkta mı bilen var mı? Aralıkta yatarsa eğer kasımda ücretsiz izin kullanıp aralıkta yıllık izin kullanmak mı mantıklı olur kafam cok karısık:(