Merhaba kızlar 4 gün önce 38 haftalık sezeryan doğum yaptım oğlumun kilosu 2700 doğduğunda kesik kesik ağlıyor diye kuveze aldılar 4 gün oldu 2 .gün solunum desteğini kesmişler aldığı bir tedavide yok fakat çıkarmıyorlar doktor net bi bilgi vermiyor tek öğünde 20 cc besleniyormus sanki boşuna yatiriyorlar gibime geliyor bilgisi tecrübesi olan varmi cok üzülüyorum sütüm gidecek diye korkuyorum