Fatmadurmus bebeğim doğduğundan itibaren disardayım. Hergun mutlaka bı kaç kez çıkarım. Oyun parklarına giderim, AVMlere giderim, kahve içmeye giderim, Arkadaşlarıma giderim, aacik hava sınaması oluyor oraya giderim. Vs vs. Evi sadece uyuymak ve yemek yemek için kullanıyoruz😂 16 aylık bu arada.