3bebe Arkadaşlar merhabalar 3 aylık bebeğim var anne sütü ile besleniyor Sizlerin beslenme aralıkları nasıl acaba Anne sütü veren arkadaşlar kac saatte bir emziriyorsunuz
Merveeofs Biz de 2 ay olucaz birkaç gün sonra. Belli bir rutinimiz yok beslenmede nenzaman isterse veriyorum bazen yarım saatte bir bazen 2 saatte bir oluyor hele ki şimdi acayip bir dönem geciriyoruz 2-3 gündür sürekli göğsümde
Merveeofs 3bebe bebekler biraz büyüyene kadar zor süreçler… Ama her şeyini ona göre ayarlamaya çalışıyorum, net kesin kaidelerimiz yok bebişim nasıl isterse 😊