Kızlar bebeğim 2.5 aylık bugün burnu tıkalı ve uyuduğu yerde midesi bulanip öksürüyor sanırım balgam var ama atamıyor izonotik su ve serum fizyolojikle açıyorum ama rahatlayamiyor ne yapabilirim balgamı atabilmesi için?
Bı de grip gibi sanırım ne yer icersem bebeğime geçer sütümden rahatlaması icin?