Melda44 Merhabalar. Bebeğim 4 aylık oldu. Aşısını ne zamana yaptırmam gerek? Ve de aşıdan sonra huysuzlanmalar , ateş , yorgunluk oluyormuş. Bunları yaşayan deneyimli anneler var mı?
Feyzosumunannesi Melda44 benim kızım tam 4 aylık oldugu gun vuruldu. Yani 26 gün önce. Ateş olmadı ama huysuzşanmak ıllaki oldu