susuderler5 Kızlar merhaba, 35+3 te ikizlerime doğum yaptım şuan 13 günlükler. Mama+emzirme şeklinde gidiyoruz, ikiz annelerine sorum besleme düzeniniz neydi, gece ve gündüz nasıl ilerlediniz, ne sıklıkla kaç cc mama verdiniz?
kirmizibasliklikiz_ susuderler5 ben yanlis hatirlamiyorsam 2 haftalikken 30 45 cc veriyordum 1.5 saatte 2 saatte bir. 2 saati asmadim gece de gunduz de
charlotte susuderler5 ben 35+0da 1905 gr ve 2430 gr dogurdum. 1905 gr olana 2 saatte bir 30 ml veriyoduk 15 gun civarı eger alirsa bi 10 ml daha veriyoduk. Mama vermedim 40 lari cikana kadar. Sagiyodum onu veriyodum pek ememiyolardi kucuk olduguklari icin ama 2430 gr olan 55 ml veriyoduk 2 saatte bir. Sonra ikisini birden emzirdim bi sure. Sonra biri mama biri meme seklinde devam ettik. Bir bebegim asla mama yemiyor cunku. Digerine doktor mama baslamisti kusmalari yuzunden. O surecte uyumuyordum da sutum biraz azaldi gunde 1 ogun onu emzirebiliyorum ya da sağarsam onu veriyorum hala boyle. 4 ay 5 gunluguz :)