Anneyim_1806 normalde sigara kullanmadım. İlk bebeğim vefat etti eşim hastanenin bahçesinde sigara yaktı ben de içtim( ara ara eşim içerken içiyordum hamile olmadığım dönemde) bu bebeğime hamile kaldım hamilelik süresince ağzıma sürmedim yanından geçmedim. Doğum yaptım ilk yirmi gün inanılmaz canım istedi ki ben kırk yılda bir bir tek sigara içerdim. Siz bağımlıymışsınız. Sütü azaltma etkisini bilmiyorum ama sütten direk bebeğe nikotin geçiyor ki zaten siz bunun farkındasınız siz zaten üzülüyorsunuz bunun için. Kalkıp nasıl içersin ne biçim annesin vs demem asla. Nasıl canımın istediğini biliyorum çünkü. Ama iradenize güvenin ve istiyorsanız bırakın. Sadece emzirmek için değil ilerde bebeğiniz büyüdüğünde sizi görüp örnek alacak onun için ☺️