Nurtfk06 Merhaba güzel annelerim bebeğim iki aylık anne sütü ile besleniyor ama sürekli kabızlık durumu yaşıyoruz ikinmaktan kizariyo sürekli agliyor sizde durumlar nasıl önlemler aliyosunuz
Olurolur Nurtfk06 ikinmasi gazdandır anne sütü icen ve yeni dogan bebekler icin kaka yapmama 10 hatta 15 gune kadar normaldir deniliyor benim kızımda 1 hafta yapmadığı oluyordu daha sık emzirin gazını rahatlatın kabızlık mama kullananlarda genelde gözükür