kizlar, kiloyla ilgili cok post goruyorum. dogumdan sonra hizlica kilo verdim. ancak 3 4 kilo daha vermem gerekiyordu. ve durmustu kilo vermem. ben nasil kisa surede 3 4 kilomdan kurtuldugumu soyliyim. belkide 5 6 kiloydu tam hatirlamiyorum. su an 57 falanimdir en fazla.
ben sabah kalkinca kahvalti etmedim. nescafe icince inanilmaz istah kesiyor. bu sekilde ogun atlatip oglenlerde yiyodum. ne yiyodum? mesela eti form varya hatta onun baska marka olani var corekotlu o daha guzel. altinbasak mi ne. onu ve yaninda zeytn. ikisi asiri guzel oluyo. mesela salata yapiyodum yaninda kepek ekmeği. aciktikca 2 3 elma canim ne kadar isterse. bu sekilde efsane kilo veriliyor. kisa surede hemde:) yogurt seven yogurtta yiyebilir bu arada.