a-bukemm Arkadaşlar selam bebeğim 1 ay 4 günlük. 24 saatte ortalama ⅚ kez altını açıyorum. Size sorum şu, siz 24 saate ksç kez açıyorsunuz, kaç saat aralıklarla ve uyurken altını açıyor musunuz
Merve_bolat a-bukemm ne bez kullanıyorsunuz bilmiyorum ama bem sleepy natural kullanıyorum onda sarı çizgi var maviye döndüğü an alıyorum ordan anlıyorum dolu olduğunu
Kuzeymomss a-bukemm mavi çizgi dolduğu an alırım. Hatta bazen uyumasına yakın bezinde az bir sarı kalsa bile alıyorum rahat uyuması için. Geceleride mutlaka alıyorum çünkü rahatsız oluyor
Nevabebek Gündüzler slepyy 10 kere değilşim Uyurken 1 tane prima takıyorum sabah 6 ya kadar kafam rahat emiciliğine ve rahatlığına güvendiğim tek marka asla pişik yapmıyor tabi bu çiş için geçerli eğer gece kaka yapmışsa hemen değiştiririrm
a-bukemm Kuzeymomss Merve_bolat Nevabebek nilimsi ya uyuyor. Bazen uyuksu uzun sürüyor. Ama altı da kirli oluyor. İşte açmam gerek ama o zaman da uykusu bölünüyor. Uyutmak zor oluyor. Arada kaldım
Kuzeymomss a-bukemm 1 dakika da alınıyor zaten, ben pış pış diye diye altını alıyorum bazen uyanıyor gibi oluyor artık altını kapatırken sonrası hemen beşiğine koyuyorum zaten