Balkizimmmmm Kızlar havalar soğudu İstanbul’dayım yanj geceleri serin oluyo kızımın uyku tulumu var giydirsem terler mi aceba siz giydirmeye başladınız mı yada siz nasıl giydiriyosunuz
NehirByrm Balkizimmmmm istanbuldayim 22 23 derece oluyo evimiz uyku tulumu icine pijama giydiriyorum terlemiyor
Aloneeee Balkizimmmmm ankaradayım. Evin içi 20 derece. İncecik pijama üstüne 2.5 tog kolsuz uyku tulumu giydiriyorum
BuseBlt Balkizimmmmm bebeğim sürekli döndüğü için üzerini açıyor bugüne kadar hafif kalın pijama üzerine yazlık uyku tulumu giydiriyordum ama üzerini ortuyordum yine de. Bugün polar uyku tulumu içine de kısa kollu giydirdim
Mineoguz Keremasaf ben mi ince giydiriyorum acaba bilemedim 1 tog tulumum evin içi 22 23 derece ben içine zıbın ve kısa kollu zıbın giydiriyorum Tabloya göre öyle yazıyor Göğsü sıcak Ama siz böyle diyince ince mi acaba dedim