Masalmeva [silindi] bn gttm cok rht cnm .otobusten daha iydir vala icinde bseyler flnda alip yiyebilyorsun sdce valjzjnj trene kdr sen gotryosun icine koyuyosun onuda birilerinden yrdm istrsn bn ole yaptm
Melooo26 Denooomii merhaba evet alıyorlar ben daha konforlu bir yolculuk için business bilet almıştım tavsiye ederim koridordaki alanı da haliyle daha büyük
EngineerMommm [silindi] benim kızım hiç durmaz arabada bile zor tutarız ama trende çok rahatti etraftaki insnalar falan dikkatini çok çekti trende kucağıma aldım koridorda gezdik kafeteryası var orda oturduk rahattı tren yolculuğu
Alimel [silindi] bende halkalıdayım çok kez gittim durdu benimki uyutursunuz biraz oynarsınız biraz yemek yer geçer bi şekilde
zenginneva Hızlı trenler gerçekten rahatlar. Çocukla gidecekseniz tavsiye ederim. Tren bilet fiyatları ve hızlı tren saatleri için siteye bakabilirsiniz. Çocuklar için 0-6 yaş arası koltuksuz seyahat ücretsiz, koltuk isterseniz ise 0-12 yaş arası %50 indirimle koltuk satın alabilirsiniz. Bence uçaktan bile rahat canım