Hanımlar merhaba, 3ay 20 günlük bir bebeğim var doğduğundan beri göğüslerimi hep sıralı verdim çok dikkat ettim bu duruma ama 2 aylıkken başladı bir göğsüm daha dolu oluyor diğeride baya bi boş. Böyle olunca mecbur dolu göğsümü diğerinden daha fazla vermek zorunda kaldım. Acaba sağarak boş göğsümün sütünü arttırabilir miyim? Yada bu durumu yaşayanlar ne gibi bir çözüm yolu buldunuz?