Merhabalar hanımlar , 15. Ayını dolduracak bir kız bebeğim var emzirme işini bir ay sonra sonlandırmak istiyorum. Ama bebeğim memeye çok düşkün bu düşkünlüğü yüzünden kimi zaman fazla yemek yemiyor sırf emmek için.. Emzirme dönemi beni çok yıprattı böyle bir şey başınıza geldiyse nasıl başa çıktınız yardımcı olabilirseniz çok sevinirim. @ @ @ @ @