Cly01 Tazebiranne2408 canım bende aynı şekilde oldum lohusalktan sonra 1 2 hafta içinde adet gördüm o kadar fazlaydı ki doktora gittim zar zor bebek bezi taktım doktor muayane etti birşey yok normal dedi zamanla düzeldi ama ilk adetim çok yogundu
Merve_bolat Tazebiranne2408 benimde doğumdan sonra ilk adet öyle olmuştu uzun zaman olmayonca fazla gelmesi normaldir diye düşündğm ki hala daha öyle geliyor doğumdan önce ilk gün 3 kere değiştirmem yetiyordu ama doğumdan sonra 5 6 tane değiştiryorum ona rağmen taşıyor
BebekC Benim normal her zamanki adetim gibi olmuştu 39. günümde. Ondan önceki lohusa kanamalarım da hiç o kadar yoğun değildi. Sizinki çok normal gelmedi bana ama korkutmak da istemem. Umarım bilen biri çıkar.
Kaderr_r Ben doğumdan 52. Gün oldum dediğiniz gibi normale göre yoğundu hatta ben dermend vardı lohusalıkta kullandığım onu taktım.bugün 9. Gün yeni bitti adetim. Son 3 gün az kanadı ilk günler baya yoğundu dediğiniz gibi rengi de öyleydi.