Kızlar bişey soracaktım ya
Doktorumuz bize oğlumun boyuna göre kilosunun zayıf olduğunu ek gıdaya başlamamızı söyledi. 3 gün tadım kuralıyla bal kabağına başladım. Buharda pişirip çatalla ezdim verdim iki gündür deniyorum bi sabah bi akşam
Öğürüp duruyo yemek istemiyo. Meyve püresi olunca yiyo ama. Bende direk meyveyle devam etmem doğru olmaz diyorum. Bu akşam yoğurt denedim. İlk baş yedi tatlı olduğu halde ağzını buruşturdu. Sonradan da bi iki tadımdan sonra ağlamaya başladı. Kaşığı görünce bişey yiyecek olduğu için atlıyo ama sonra ağlamaya başlıyo. Ben mi yanlış bişey yapıyorum anlamadım ki moralim bozuluyor böyle olunca. Napıcam bilemedim size danışayım dedim ?