Uzun zamandır kendi kendine uyuyan ve gayet güzel yemek yiyen kızım bir anda uykuya direnmeye ve yemek yememeye başladı. Uykudan 2 yaşına kadar çok çektim hep uykusuz bir bebekti ve son 1 haftadır sanki o günleri yaşıyor gibiyim ayakta sallanmak istiyor uzun süre uyumuyor direniyor hiç yemek yemiyor neden böyle oldu anlamadım. Kreşe başladı 1 aydır alıştırma için günde 2 saat oyun grubuna gidiyor ama gayet keyifli gidiyor severek yani. Başına böyle birşey gelen var mı aranızda. Tam herşey yoluna girdi düzeldi derken başa dönmüş gibi hissediyorum sinirlerim bozuldu şuan 1 saati geçti ayağımda sallıyorum bunları yazarken