Balkuupu Merhaba anneler. Ek gıdaya ne zaman başladınız acaba ? İlk 6 ay anne sütü diyorlar ama çevremden duyuyorum keşke 5 aylıkken başlasaydım diye. Kilo alımı normal ise 6.ay da mı başlanır ?
Mommyss Balkuupu ay canım 5 aylıkta başladım gerçekten erken başlamaya hiç gerek yokmuş tam 6 ayda başla bence zaten zorlu bi süreç erkenden kendini strese sokma he tabi yoğurt falan verirsin arada bişey olmaz:)
Merve_bolat Balkuupu kilo alımı iyi olmayan ve sadece mama işe beslenen bebekler doktorlar öneriyor ek gıdaya mesela benim kızım mama ile besleniyor sadece birde biz ne zaman yemek yesek istiyordu baya hevesliydi doktorumuza sordum başlayabilirsiniz dedi ben beş buçuk aylıkken başladım tadımlara
Asyaveannesi04 Balkuupu 5 ay 20 günlükken tadımlara başladık 1.5 ay tadımlar sürdü zaten şimdi 9 ay 5 günlük herşeyi verdim ama tadımlarda brokoli, ıspanak, kereviz, bal kabağı, semizotu şimdi çok şükür herşeyi yiyor
begonvilhg Balkuupu anne sütünü yeterince alamayan bebekler erken geçiyor genelde. Biz bugün tam 6 aylık olduk. Yarın doktorumuza gidip ek gıda konuşacağız ve başlayacağız nasipse.
Balkuupu Merve_bolat ay benim kzım da çok hevesli 😍 ama çok küçük geliyor gözüme. Biraz daha zamana ihtiyacımız var öyleyse
Balkuupu Asyaveannesi04 5,5 aylıkken başlanıyor sanırım:) anne sütümü mü mama ile mi besleniyor acaba ?
Derinnn0 Balkuupu doktor zaten öneriyor şu zaman başlayalım diye. 5. Ayda genelde başlıyor herkes. Bizim doktorumuz bugun 5ay 1 haftalıkken başlayabilirsin tadıma dedi . Bugün yoğurt tattırdım :)
Kado87 Balkuupu ilk 6 ay anne sutu cunku bagirsaklari gelismemis oluyor sora yavas yavas tattirarak baslarsin tam baslamasi 8 9 ayi buluyor benimkinin hala kilo alimi yavas ama doktorum hic erken basla demedi