Bebeğe yada süte zararı var mı yok mu bilmiyorum sanmıyorum olacağını. Ama hala hormonlar üst düzey çalıştığı için verim almanız çok zor. Emzirme bitip üzerinden biraz zaman geçtikten sonra gitmeniz daha verimli olur. Hem vaktiniz hem paranız çöp olmaz. Benim gittiğim yer hamile ve emzirme döneminde yapmıyormuş öylelikle öğrendim bende