ben süt diyeti açma son basamagindayim emziriyorum bi tepki göstermedi bebegim simdi sorum şu bebeğime de ayni sekilde yediricem basamakları fakat ona tadim yaptirken ben süt ürünleri yiyebilirmiyim yoksa bebegiminde basamaklari tamamlandiktan sonra mi yemem lazim