1anne2cicek 10 aylık emerken felaket şekilde saç yoluyor yolmasın diye elini tutuyorum kendini sıkıp ağlıyor tutma diye nasil davranmak lazim nasil unuttururum
umayy34 1anne2cicek benimkide 10 ay 20 gunluk arada uykusu gelince yoluyor neden anlamiyorum bende enteresan 🤨
1anne2cicek NurY evet kendi saçını çekiyor yani çekme de denmez yoluyor bildigin neden olduğunu çözemedim ki emerken , sinirlenince yapıyor baska zamanlar bizleri de yolduğu oluyor tabi
NurY 1anne2cicek emerken gaz sancısı çekiyor olabilir veya süt az geliyordur açtır o da , yada süt çok geliyordur sinirleniyordur
1anne2cicek umayy34 masallah rabbim saglik sıhhat versin. ya benimki uykusu varken yokken sinirliyken bisey isterken emerken hep yapiyo mani olmaya çalışınca daha da sinirleniyo agliyo 😣
umayy34 1anne2cicek insallah cumlemizinkine 🙏 neden yapiyorlar acaba bende engel olamiyorum yolmasina nedenini bilsek 🤨😔
Mmc_sirin 1anne2cicek emerknde uyurkende yapiyordu ayni seyi bide sallarken uyumasi icin o kafasini asiri saga sola kendi salliyor bizimki daha 4 ay 20 gunluk
1anne2cicek Mmc_sirin hmm kafasını saga sola cok çevirir evet ama sinirlenince felan da yapiyo bi nevi huy gibi
Masalergn Benim kızımda biberondan içerken başını sert şekilde kaşıyordu yapmaması için her biberon verdiğimde elini tuttum zamanla geçti çok şükür
Derinsart 1anne2cicek benmm kızda yapiyodu terliyodu oda kaşındırıyodu sonradan cözdük tabi terlemesi gecici olmadi emerken hala terliyo ama daha hafif giydiriyorum