balsevdigim Hanımlar Bebeğim 1 aydır yürümeye başladı yürürken dışa bastığını fark ettim bu durumu yaşayan oldu mu ve ne gibi bir çözüm buldunuz doktora götürmeli miyim geçenlerde bir yazı görmüştüm tam yürüyene kadar Doktor müdahale etmiyormuş düzelir diye başına gelen varsa bilgi almak istiyorum
NekwaSultan balsevdigim ice basmayi cok duydum ve gördüm ama dışa basma nasil oluyo? Acaba hani bezden ve yeni yürümeden kaynakli bacaklari acik hafif paytak yürüyorlar ya ondan mi bahsediyorsunuz? @Ayb hanım gerekli bilgiyi verecektir 🥰
Waffle balsevdigim Merhaba benim kizimda yeni yurumeyw basladi sayilir da. Sag ayagi disa basiyor sizin ki gecti mi acaba ??
elmalikurabiye balsevdigim benimkide hafif disa basiyor. Ayakkabi patik mutlaka olmadi dedi fizyoterapist kardesim. Corap bile etkiliyormus
NekwaSultan balsevdigim o daha normal o zaman yeni yürümeye başladığı için annesi. Ailede kalca çıkikligi var mi ya da küçükken ultrason çektirmişmiydin?
Arhim Waffle canım merhaba kızım 16 aylık ama yururken sag ayagı dısa dogru aslında hafıf soldada var ama sagda daha fazla. Sizinde varmıs galiba nasıl bir yol izlediniz bana bilgi verirsen cok memnun olurum cok dua ederım
Snykz Waffle 😌bnm kızım da yeni koltuklara tutunuyor birkaç gün önce adım attırırken iki ayagı birden dışa dönüktü bugun de farkettik ki sağ ayagı dışa dönük pandemi yüzünden rutın kontrole götürmüyordum bugun görümcem mutlaka doktora götür dedi acaba yürüme aşamasında normal mi bu ya
Btlyldz13 Waffle benim kızım da sağ ayağını dışa dönük basıyo gibi daha yürümüyor ama geçti mi sizin ki
Btlyldz13 Waffle ayakkabı giydiriince normal basıyo eşimde kızıyo bana bişeyi yok diye ama ne biliyim ya kaygı ettim
Waffle Snykz evet canim normal kizimin disa basmasi da azaldi su siralar. Zamanla yuruyup kalca kaslari gekistikce daha duzgun yuruyorlarmis endiselenme :))
Btlyldz13 Snykz -canım benim kızda öyle daha yürümüyor ama sağ ayağı dışa basıyo gibi geçti mi sizin ki
mihrosum Snykz canım kızımın dısa basma sorunu ne durumda. Kızım 9aylıkkem sıraladı donuktu. Simdi 19 aylık hala donukluk var bana bılgı verır mısın
Btlyldz13 elmalikurabiye canım benim kızım da öyle ya daha yürümüyor ama sağ ayağı dışa basıyo gibi geçti mi sizin ki
Waffle Btlyldz13 evet gecti cok sukur:)) Ben baya arastirdim normal bir durummus yeni yeni basmaya yurumeye basladiklari icin. Tam yurumeye baslayinca duzeliyor :))