Elesya
Canım iki kez yemiş diyorsun ilkinde yedi madem neden önlemini almıyorsun ki bide sudocremin kapağı çok çabuk çıkıyor bebek eline alsa drek açılıyor zaten ben altına sürer sürmez hemen arkama atarım hem bebeğimin uzagindadir yani bence bir acile götür sor baya yediyse kimyasal sonuçta