Elisamomceren Herkese iyi akşamlar kızlar ben normalde açık Süt alıp yoğurt yapıyordum bugün bimin altın sütünü aldim bir de 2,5 TL lik probiyotik yoğurt mayası ondan aldım nasıl yapcam kaynatcak miyim siz nasıl yapıyorsunuz bilgi verir misiniz
Merveeemeeliss Elisamomceren bende bekliyeyim yaptım ama doğrumu bilmiyorum ben kaynatmadan yaptım ilk başta tutöadı snra fırının yoğurt mayalama yerini açtım 10 dk ısıttım snra sabahaa kadar bekleti tutmuştu çok katı olmadı ama iyi gene
Adssmom Elisamomceren ben bimin altın sütüyle yapıyorum önce kaynatıyorum ılınınca mayalıyorum. Maya olarak da şokta satılan probiyotik mayayı kullanıyorum. O kadar güzel oluyor ki 4-5 saatte mayalanıyor. Etrafını örtü ile sarıyorum sadece. Biz de yiyoruz sadece bebeğim değil bu yüzden 3 günde bir falan yapıyorum
Elisamomceren Merveeemeeliss fırında hic yapmadım hep bohça gibi sarıyorum ama fırında nasıl yaptınız
Merveeemeeliss Elisamomceren ben bohça gibi sardım 5 saatin sonunda açtım tutmamıştı fırının yoğurt derecesi var 10 dk çalıştırdım snra yoğurtumu koydum fırın kapalı tabi sabaha kadar ellemedim tutmuştu
Elisamomceren Merveeemeeliss bende fırında deniyim bakalım birde mayaladiginiz yoğurdu acinc kaç gün verdiniz 3 diyorlR ama
Merveeemeeliss Elisamomceren valla yeni yaptım 1 lt sütten yaptım 5 gün vericem bozulmıyprmuş vitamini azalıyormuş 3 gün alsın vitamini 2 günde yer bişi olmaz ama bidahakine küçük kavanozlara yapcam tek tek açıp vermeyi düşünüyorum
Merveeemeeliss Simgecvhryca activianin sade yoğurtları var küçük hem maya hem probiyotik onunla yaptım ben
Merveeemeeliss Simgecvhryca içimin sütünü aldım 1 lt tencereye koydum 48 derece ısıttım sonra activianin yoğurdu bir kasık kaseye aldım süttle ılıştırdım süte karıştırdım sardım sarmaladım ama 4 saat snra olmadı bende fırını 10 dk yoğurt ayaarında ısttın yoğurdumu fırına koydum aabah baktım tutmuş 😀 ve Mutlu son ilk denemem bu arada
Elisamomceren Adssmom etrafını örtüp olduktan sonra acip dolaba mi koyuyorsunuz hemen kaynatiyorsunuz o zaman