11 aylık ikiz kızlarım var. Çok hareketli uyuyorlar. Ben uyku tulumu giydirip yatırıyorum. Birkaç gündür annemlerdeyiz. Oda ısısı 23 derece. Uyandıklarında ayakları soğuk oluyor. Doktorlar ense, göğüs, alınlarına bakın diyorlar. Sıcak oluyor.
Annem ört diyor. Ama iki kızımda inanılmaz hareketli uyuyorlar. 3 aylıkken kundaklayip uyutuyordum. Baktığımda kızımın yüzü kapalıydı. Elim ayağım titremişti. Korkuyorum.