Sybabys ben başladım 4 aylık tadimlara kavanooz purelerin bir tanesinin yarısını sabak yarısını aksam veriyorum 4 aylık aşıya gittiğimde ebe dedi verebilirsin artık öyle başladım ama sabah bir çay kaşığı verip ertesi sabaha kadar bekledim bir sıkıntı olmadı devam ettim hünnapbebek biskuvisi de veriyorum bı iki adet