Zyneepemee yeniannee1 ben 40 ı çıkana kadar bebek arabasında ileri geri yapıyordum benim oğlumda sabah ezanında uyuyordu sadece 2 saat tabi 5 dakikada bir ağlıyordu 8 de tamamen uyanıyordu diğer sabah ezanına kadar yani şuan 1 yaşında hala uyku sorunumuz var