beyzanrdll Hanımlar hayırlı akşamlar ben 30 eylül gecesi doğum yapdım allaha şükür hastaneden çıkdıkdan sonra bana verdikleri bant ile banyo yapdm ve bandı çıkardım krem sürüyorum şimdi banyo yapmak istesem bantsız yapabilirmiyim siz nasıl yapdınız?
Diva beyzanrdll 1 yıl oldu ben sezeryan olalı bantı çıkartıktan sonra normal bir şekilde banyo yapa bilirsiniz tek keslenmek lif sürmek yasak onun dışında hiç bir problem olmaz 😊
bebegimhosgeldin beyzanrdll bende hic bant yoktu doktor açık kalacak dedi hastaneden gelir gelmez duşumu aldım bantsız sekilde. Siz ne kremi kullanıyorsunuz
Asym33 beyzanrdll Canim yapabilirsin banti çıkardıktan sonra keselenme bide orayı mutlaka kurutup ilaç sür bir sorun olmaz
hilalyalp_35 beyzanrdll ben 3 4 gün sonra almaya başladım sadece nemli kalmasin dedi iyice kurula yeterli olur
Hbk1122 beyzanrdll banti neden çıkardınız dl1 hafta kalması gerekiyor hatta doktor kendi cikartiyo banti benim öyle olmuştu çünkü.. bende doğumdan ertesi gün eve çıktığımda duş aldim bant ile sorun olmadı su gecirmez olduğunu söylediler..
brmelekannsi Ben 1 gün sonra sütüm gelmediği için eczaneden su geçirmez bantlar var onlardan aldırdım eşime bi arkadaşın tavsiyesi üzerine onu yapıştırarak banyo yaptım 2 3 kere sonrasında çıkardım normal yaptım ayrıca krem felan vermedi doktor