Nkht2705
Benimde 20 günlük geceleri ağlamaya başlıyor.
Herşeyi yapıyoruz.
Altına bakıyoruz, emiyor, uyutmaya çalışıyoruz, müzik açıyoruz, gazını çıkartıyoruz,
Genede ağlıyordu.
Gaz damlası aldık
Masaj yapıyoruz
Sıcak su kovası yapıp poposunu koyuyoruz.
Öyle öyle geçiniyoruz.
Kolik bebek galiba bağırsakları geç çalışıyor.
Perşembe kontrole gidicez
Bakalım nedicek
Çok ıkınıyor