bilgekizinannesi bizim de öyle dogdugundan beri yapmadığı gün yok. En az 2 kere yapmıştır günde. 4-5-6 yi bizde gördük günde. Şuan ek gıda döneminde 6,5 aylık. Hâlâ aynı. Günde 3-4-5 yapar. Ek gıda kabızlık yapar derlerdi yok bizimmi yapıyor. Yapması kabizliktan iyidir diye düşünüyorum. Bizimki de anne sütü aldı ve aliyor. Doktora sorduğumda kilo kaybı gozlenmesine sebep oluyor mu diye sordu. Olmadığı için sorun etmedim şimdiye kadar bende.