gocebebirbayan Kızlar 8,5 aylık hamileyim. Kız kardeşim keratin almış tutturdu yap yap. Maske takıp yaptım çok istiyor diye ama feci kokuyordu yine de. Bebeğime birşey olur mu çok korkuyorum 🥺 korka korka yaptım. Başka yapacak kimse yok diye 😣
Aysegul93 gocebebirbayan yok ya sorun olmaz korkmayın o kadar korunmasız değil anne karnında bebekler
Deletedmom_68 gocebebirbayan ben hamileyken de emzirirken de yaptırdım hush marka idi kokmuyordu ama doktora sorup onay aldım iki dönemde de
gocebebirbayan Aysegul93 ya ne bileyim soludum az da olsa korkuyorum 🥺 maske taktım yapmam dedim. İlla yap yap dedi. Canım sıkılıyor
gocebebirbayan Srnsrnsrn kendime değil kız kardeşime yaptım. Havayı solunum. Neremi yıkamalıyım 🌺 burnumu yüzümü iyice yıkadım. Eldiven maske takıp yaptım
Deletedmom_68 gocebebirbayan evet onu anladım demek istedim ki ben kendime yaptırdım siz sadece maskeden biraz solumuşsunuz ya bir şey olmaz korkmayın❤️
gocebebirbayan Deletedmom_68 ya çok teşekkür ederim. İnsanı deli ediyorlar az halden anlayan yok çevremde ne yazık ki 😔 başım çok ağrıyor. Ayran mı içsem acaba parol mu sence canım
Deletedmom_68 gocebebirbayan sıkma canını 1 aya en iyi kankin geliyo😂 ben ağır kokulu şeylerden sonra, temizlik malzemesi filan, genelde ayran içiyorum iyi geliyor bi dene olmadı parol de içersin 😊
gocebebirbayan Deletedmom_68 yok canım 10 gün sonra geliyor spinal sezaryen 🥲 ikinci sezaryenim ilk bebeğim geçen yıl doğdu 20 aylık şuan. Kalkıp kendime bir ayran yapayım bari teşekkür ederim ♥️