Deletedmom_23 ben alttakinin aynısını aldım netten numarası büyük geldi mağazaya gittim kendi numarasını denedim ve üst dikişlerden zor oldu ayağını sıktı tombiş etli ayakları varsa rahatsız edebilir başka model denedim beğenmedim ebebekten bot modeli aldım. Lcwde gri önünde bulut olan bir model var onu da aldım çok rahat kendisi de çok beğendi 1,5 yaşında onu öneririm