Benimumudumvar Sevgili anneler malum döneme girmiş bulunuyoruz 5 aylık bebeğim için neler yapabilirim kapsüller varmış ilaçlar jeller falan filan ama en etkilisi hangisi fikir verebilir misiniz
[silindi] Benimumudumvar nasıl anlıyorsunuz diş olduğunu kızım 9.5 aylık hala dişi çıkmadı iştahsızlığı felan oldu diş dedik ama değilmiş 😄
User1999 Benimumudumvar tetagil kullanın mutlaka asla jelleri kullanmayın çok tehlikeli . Tetagil her döktüğümde oğlum hem rahatlıyordu hemde ertesi güne dişi patlamış oluyordu
DAO User1999 Anladım. Bizdede var huysuzluk ama diş mi bilemiyorum o yüzden kullanmak istemedim ama çok duydum tetagil