Defnemomy Geçen sene alındı hepsi ve bir sezon kullanıldı, zaten 1 yaşında ki bebek en fazla nerede kaç kez giyebilir ki :) Artan fiyatlara inat oldukça makul tutuyorum fiyatlarını bu yüzden pazarlık yapmayalım lütfen ☺️
Defnemomy Semaokan Fiyatı dip tuttum inanın, ben geçen sene 230’a aldım. Yine gönlünüz olacaksa 140 yapabilirim en fazla.