Merhaba anneler 7 aylık kızım hastalandı. Acillik bir durum yok salı gününe hastane randevumuz var fakat bu hastalık sanırım ilk dişle birleşti.Simdilik uykusuzluk ve ateş yok ama gün içinde huzursuzluk, aşırı salya, kusma var. Gerçekten kafam karışık boğaz enfeksiyonuna ve diş icin iyi gelen evde yapabileceğim etkili yöntemleriniz nelerdir? Karanfil ve zeytinyagini hazır ettim hergun serum fizyolojik ve aspiratorle burnunu yikiyorum temizliyorum. İki gündür ağız kokusu mevcut. Vitaminlerini aksatmiyorum. Ek gıdaya geçtik iştahsızlık da var. Benimle deneyimlerinizi paylasir misiniz? Son olarak alt dişlerden önce üst kesiciler çıkar mı??