Sena1- Kızlar merhaba, ikinci ayını bitirdi bebeğim ama asla gündüz uykusuna dalamıyor bir türlü uyutamıyorum uyuyor sanıyorum koyuyorum en fazla 15 dakika😒 aynı durumda olup çözüm bulan var mı yoruluyorum artık 🥺