Zgk Bebegim henuz 40 gunluk bebek arabasi henuz almadik kabin tipi dusunuyorum acaba uygun olur mu yeni dogan icin ve hangi marka kullanisli bilen var mi
mustafam4906 Zgk kanz aldık çok memnunuz bebek kucağımda tek başıma kapatıp acıyorum otobüse biniyorum merdivende elimde içinde bebek varken taşıyorum
Eceodtu Gb pockit bakabilirsiniz.Cybex araba koltuklariyla travel sistem ve yenidogana uygun oluyor. Tek basina 6 aydan sonra kullaniliyor
Zgk Eceodtu onlara bakmamisyim chicco ya da kraft dusunuyorum ama bebegim kucuk oldugu icin kararsiz kaldim tesekkurler
Elif112 Joie pact te çok güzel Kraft mee de biz Kraft mee kullanıyoruz memnunuz travel sistemden sonra
Omerinannesii Zgk tam yatar pozisyona geliyor yenidoganlar icin uygun yani biz Puset kullanmadık ilk zaman portbebe bir aylıkken de bebek arabasına başladık ama o zaman aldığımız icin 👍🏻