Canmmel-26 Cicegim06 ben doğurana kadar mide bulantısı çektim doktorum prillam vermişti yatmadan önce 2 tane içiyordum gün boyu rahattım ama unuttuğum zaman sürekli kusardım
Meovvmeovv Cicegim06 doğuma gidene kadar prilam kullandım ilk 5 ay gece 2 gündüz 1 sonra da sadece gece 2 tane kullanıyordum
Cicegim06 Anne olmak çok zor başlangıçlarda ilaç verir doktor randevu günümü bekliyorum..o zamana bulantım tutmaz inşallah iştahım kapandı bulantım yakındır..