Tnzlhsyn1 ArkadaşArkadaşlar Lw den uyku tulumu aldm 2.5 tog giydirdiğim zaman şuanda içine ne giydirmem gerekiyo bilgilendirirmiainiz
Denizanasi92 Tnzlhsyn1 üstünde tablo vardır atlet üstüne giydiriliyor genelde ya da yarım kollu zıbın
deniz-95 Tnzlhsyn1 ben zıbın bi de çok ince bi altla giydiriyorum. Üzerine de bir şey örtmenize gerek yok.
Klymeneninatlasi Tnzlhsyn1 odanız kaç derecede içine ona göre giydirmeniz gerekiyor bir tablo vardı etikette ben oradan bakmıştım eğer kopmuşsa internettede bulabilirsiniz