Sldakkvm Mamayı kullanmaya başlayalı 1 hafta falan oldu 2 günde 1 yapıyor bebeğim kakasını kaka rengi yeşil başına gelen var mı mamadan olabilir mi doktorum probiyotik başladı takip edelim duruma göre kaka örneği alalım dedi
42gulfe_kctrk Sldakkvm bende aptamil kullanıyrm ama mamanın içerisine 1 çay kaşığı zeytinyağı koyuyorm bu arada 39 günlüğüz
irezeyy Sldakkvm benim bebeğimde iki günde bir yeşil yapıyor biz aptamil prosyneo kullanıyoruz bebeğim gayet rahat, yapınca da çok yapıyor bence bi problem yoktur
Sldakkvm 44 günlüğüz bizde 27 günlükken mamaya başladık hipp kullanıyorduk kabız oldu ve aşırı gazlı bir bebekti doktorumuz aptamil conformil mama önerdi gazlı bebekler içinmiş zeytin yağı bende koyuyorum kakamız 2 günde 1 düzenli yapıyoruz ama rengi yeşil