Ceren55 Kızlar bebeğim 53 günlük sürekli hapşırıyor öksürüyor arada burun akıntısı var ne yapabilirim korkuyorum uyuyamıyor burun tıkanıklığından serum fizyolojik yaptık ama yine aynı birşey bilen varsa bana yardımcı olabilir mi lütfen
Nazlican Ceren55 Bende doktor a götürün, salgın var. Bizde gittik bugün aynı sikayetlerden iğne yaptı antibiyotik balgam sökücü verdi. Çok geçmiş olsun
yavriyavriii Ceren55 aynısını yaşadık şu aralar 1 yaşında öksürük geçti ama burun akıntısı devam ediyor ilaç da kullanmadım tereyağlı pekmez verdim yumuşatsın boğazını diye ama sizin bebeğiniz küçük 45 günlükken aynı şekil olmuştu oğlum sürekli serum fizyolojik ve burun aspiratörüyle temizledim ve bol bol emzirdim geçmiş olsun
Anka_2022 Biz de 2 aylık, balgam ciğerlere inmiş hastanene yattık 2 gün, buhar ve antibiyotik tedavisine başladık , tedavisi hala devam ediyor o yüzden dikkat edin doktora götürün hemen
Nazlican Anka_2022 Çok geçmiş olsun size de, bize de 2-3 gün e öksürük geçmezse gelin buhar verelim dediler 😑 10 aylık bizimki de, her bebiş hasta ya ☹️