Merhabalar, alıştırma bardağıyla mama veren var mı acaba? Varsa bebeğiniz kaç aylık ve hangi markayı kullanıyorsunuz? Bebeğim dört buçuk aylık, meme+mama ile besleniyor. İşe başlayacağım için biberon kullanımında meme reddi olmasından korkuyorum o nedenle alıştırma bardağı denemek istiyorum ama erken mi emin değilim .Tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim teşekkürler 😊