Bur merhaba güzel anne tamamen geçmeyecek ama eskisinden rahat olacağın birkaç önerim var .
1 .emzirirken gögsünü makas yaparak emzir en azından ilk 2-3 dk ilk süt akışı çok hızlı olduğu için gaz yoğun oluyor .
2 .Probiyotik +gaz damlası kullan 1 hafta içinde etkisini görmezsen hemen dene her damla her bebeğe iyi gelmeyebiliyor .
3 . Yapabilirsen eğer ısıtıcıyı yakıp küveti suyla doldur ve bebeği yüzüstü yüzdür . ( Bu bizi çok rahatlattı Ocak doğumlu kızım neredeyse her gün yaptık ) gögüs bölümünden tutup ileri geri yüzdürmeye çalıştık en az 10 dk .
4 .Gün içinde bebeğin ne kadar çok yüzüstü durursa o kadar iyi .
- Gaz masajlarını sabah uyanınca yap .
Ve gaz damlalarını her gün aynı saatte ver .
Kolaylıklar diliyorum .Mutlaka zamanı gelince birden kesiliyor korkma güzel anne .🌺🍀